« לעמוד בלוג ראשי

סוף החיים SQL Server 2008

האם הגעתם הצפויה של ה-Microsoft Windows Server 2008 ושל ה-SQL Server 2008 לסוף חייהם מסמנת צרות עבורכם?

sq-server-2008-eol

הרשו לרילטק להוריד את העומס מכם ומצוות ניהול ה-DB שלכם.

Microsoft הכריזה שתפסיק לתמוך ב-SQL Server 2008 בשנת 2019 וזמן קצר לאחר מכן תפסיק לתמוך גם ב-Windows 2008. החברה הזהירה שמשמעות הדבר עשויה להיות הגדלת החשיפה בפני התקפות סייבר ועלייה במספר בעיות תאימות, בעיקר בכל הקשור לתקנות הגנת המידע החדשות של האיחוד האירופי. אם חברתכם בסכנה, זה הזמן להתחיל לתכנן את שדרוג סביבה המחשוב שלכם.

הפתרון המומלץ על ידי Microsoft הוא העברת כל הסביבה לסביבת Azure Managed Instance מבוססת ענן, (סביבה זו עדיין אינה זמינה לשימוש) ולאחר מכן לשדרג לגרסת 2017 האחרונה של ה-SQL Server.

האם הדבר נשמע מסובך (ואף מסובך יתר על המידה)? הרשו לנו לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה וליישם אותה בעלות האפשרית הנמוכה ביותר, תוך הפרעה מינימאלית לפעולותיכם השוטפות ובמחויבות החזקה ביותר להצלתכם הכוללת.

אנו ברילטק עבדנו עם כל גרסה של SQL Server ושל שרתי Windows של Microsoft מאז 2003. אנו נוכל להציג בפניכם את כל המאפיינים החדשים שהוצגו בשחרורים מאוחרים יותר של ה-SQL Server, כגון Disaster Recovery, Log Shipping, Mirror, Always On, Replication, Change tracking ועוד. בדרך זו, בצעד אחד ויחיד, נוכל להעביר אתכם לגרסה החדשה המתאימה ביותר ולהתחיל לשלב בה את המאפיינים החדשים שחסרו לאותה גרסת 2008.

צוות המומחים שלנו הכולל מנתחי נתונים ומומחי תמיכה יוכל להוביל אותך ואת צוות הניהול שלך לאורך כל שלבי התהליך של העברת כל סביבת ה-SQL Server שלך בצורה בטוחה, מהירה וזולה.

הרשו לנו להכין לכם תוכנית מפורטת שתתווה את כל הצעדים הנדרשים לביצוע המהלך, יחד עם לוח זמנים ותמחור שיבטיחו שהחברה שלכם תחווה הפרעה קלושה ככל שניתן ותעבור לפתרון שיוביל אתכם בצורה בטוחה לסביבת השרתים המעודכנת ביותר של Microsoft. לקבלת סקר והערכה מהירים, פנו אלינו עוד היום.