« לעמוד בלוג ראשי

שימוש בשירותים מנוהלים במהלך פעולות של SMB

היכן הדבר נחוץ?

מנהלי SMB ניצבים בפני אתגרים רבים הדומים לאלו שניתן למצוא בארגונים גדולים, אולם אין ברשותם את אותם משאבים ביישום שליטה, בעיקר כאשר ניצבים בפני בלת”מים (מצבים בלתי מתוכננים). מחלקת המיחשוב של SMB תהיה כמעט תמיד קטנה ותכלול מספר מקצוענים עם אחריות עצומה על כתפיהם ועומס עבודה כבד. האתגר הגלום בבניית סביבת מחשוב יעילה בעסק קטן נעוץ בהיותו של העניין יקר ומורכב בעת ובעונה אחת. בכדי להגיע להחלטות הנכונות, על מנהלי חברות לחבוש כובע נוסף – “מומחה לנושאי מידע”. דבר זה יוצר מצב של מלכוד 22, שכן עליך להגדיל הכנסות על מנת שיהיה כדאי להחזיק צוות של מומחים, אולם אין ביכולתך לעשות זאת לפני שההשקעה תניב את היעילות והחיסכון הנדרשים.

חברות רבות בסדר גודל בינוני אינן מצדיקות את ההוצאה על מנהל DB SQL במשרה מלאה וזו הסיבה שרילטק החליטה להציע שירותים מנוהלים כפתרון וירטואלי שישלים את צרכי מומחיות SQL של צוות המחשוב הפנימי שלך על מנת לסייע לצוות להגיע לשיפור עיבוד הנתונים שבידיך וליישום דרכי התפקוד המיטביות שלהם.

מה מוצע במסגרת השירותים המנוהלים?

עבור האחראים על ניהול SMB, שירותים מנוהלים הם פתרון ברור לבעיה זו. בין אם על בסיס קבוע או זמני, הסכם שירותים מנוהלים מספק למנהלים גישה לבעלי מקצוע מיומנים מהשורה הראשונה שינטרו את המשאבים שלהם ויציעו את דרכי הפעולה הטובות ביותר. כך, עסק קטן או בינוני יכול ליישם פתרון SaaS, ליהנות מכל היתרונות, לשלם עבורו תוך שימוש בחיסכון המיידי ולא בהון, וכן להתמקד במה שמנהליו אמורים לעשות יותר מהכול – לנהל את הארגון כולו. מרבית מחלקות המחשוב של חברות בינוניות מאוישות בלפחות אדם אחד עם ידע בסיסי כלשהו ב-SQL, אך לא במומחיות הנדרשת על מנת לתכנת ולהגדיר או לעקוב אחרי החידושים בנושא דרכי הפעולה המיטביות והמומלצות.

היתרונות של רילטק

רילטק מציעה שירותי הערכת שרתי SQL של מיקרוסופט על מנת להבטיח פעולה אופטימאלית של סביבת המחשוב שלך. אנו פועלים בהתאם להמלצות לדרכי תפקוד מיטביות, פותרים את כל בעיות הביצועים של שרתי SQL, משפרים אמינות, חוסכים בהוצאות ומשפרים יישומים. היתרון של רילטק על פני הצעות שירותים מנוהלים מתחרים נעוץ בעובדה שהפונקציונאליות שלנו מושתתת על יישום ניטור שרתי SQL המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית  שקיים היום – AimBetter.

כחלק מהשירות המוצע על ידינו, נתחיל בהערכת שרת ה-SQL כמו גם את כלל מבנה השרתים של מיקרוסופט. אנו מנטרים את ביצועי ה-SQL בזמן שאנו בוחנים ומערכים את איתנות התשתית. AimBetter פועל על ידי מדידת למעלה מ-400 מדדים נפרדים לכל רוחב היישום והסביבה. הייתרון הבסיסי שלו הוא בעובדה שהוא מפנה את תשומת הלב לכל הנושאים בלי שנצטרך לעבור בעצמנו בכמויות אדירות של מידע לא רלוונטי. בלוח בקרה אחד, ניתן לראות כל עניין שמתריע בפנינו על תנאים שמצריכים התייחסות ולטפל בו.

פעולות ותגובות

באמצעות שימוש במאפייני ניתוח ודיווח מתקדמים של AimBetter, אנו מזהים ומתעדים את כל התחומים בשרת ה-SQL, כמו גם במערכת ההפעלה שעלולים להיות סיכון ומכינים תוכניות פעולה המבוססות על דרכי תפקוד מיטביות מקובלות. בסופו של דבר, אנו מספקים המלצות לתחזוקת המערכת כולה מתוך מטרה למטב ביצועים, להפחית אובדן נתונים ולצמצם זמני השבתה. מכיוון שרילטק מעסיקה צוות של מומחים לניהול מסדי נתונים, אנו מוסיפים לך עוצמה בדיוק במקום בו הצוות הפנימי שלך זקוק לה ומספקים הובלה של מומחים שמסייעת לניהול ועוזרת ליצור מפת דרכים להתפתחות עתידית, לשיפור ביצועי חומרה ולשדרוג המערכת.

בנוסף להערכה הראשונית של שרת ה-SQL, שמכסה את המבנה הנוכחי שלך, רילטק מציעה גם כן שירותי DBA וירטואליים. אנו מכירים בכך שמידע הוא גורם חיוני לפריון של חברתך, ליעילותה ולהתפתחותה ולעתים קשה לעקוב אחרי כל השינויים והטכנולוגיות המתפתחות. השירות שלנו משמש כתמיכה, שכוללת את פעולות התחזוקה היומיות, השבועיות והחודשיות בתמורה לסכום חודשי קבוע.

השירות המנוהל כולל בדיקת שרת SQL יומית על ידי AimBetter, ומתן הודעה על כל חריגה, התרעה ובעיות ביצועים. בשיתוף פעולה עם צוות התמיכה שלך בתחום מערכות המחשוב, נמליץ אודות הפעולות הנחוצות על מנת למנוע כל בעיה שהיא.

כמו כן, נפיק דו”חות שבועיים שיתמקדו בשיפור ביצועים כמו גם דו”ח בריאות SQL חודשי, שיפרט את כל הפעולות שננקטו במהלך החודש האחרון, ביחד עם הצעות נוספות לשינויים נצרכים על מנת להביא לשיפור בביצועים וביציבות.

שירותים מיוחדים

רילטק מציעה גם כן שירותי DBA וירטואליים שתמחורם יכול להיות לפי שעה או בתמורה לשכר טרחה חודשי משולם מראש:

  • קביעת סדרי עדיפויות במקרה של שגיאות או אזהרות קריטיות
  • התקנת עדכוני תוכנה לפי הצורך בהמשך להסכמתך
  • ביצוע בדיקת קוד של מסדי נתונים