סמנכ”ל הטכנולוגיות של ברינקס חושף: “רילטק מספקת לנו שקט תפעולי”

איתי זימן, סמנכ”ל הטכנולוגיות של ברינקס:
“במהלך תקופת הקורונה חברת ברינקס הצליחה לעמוד במטרות שלה להתייעל ולעבור לשירותים מבוססי טכנולוגיות בהיקף של 75% מפעילות החברה. חלק ניכר מההצלחה של אפשר לנקוף לזכותה של רילטק, שנבחרה לנהל את מסדי הנתונים והביצועים של ברינקס.”

“ליכולות ה-IT של ברינקס יש קשר ישיר לאיכות השירות שאנו מסוגלים לתת ללקוחותינו, עם כניסתי לתפקיד, הבנו שלנהל מחשבים אישיים זה העבר. עשינו וירטואליזציה של תחנות קצה, VDI עם תחנות רזות, מבוססת     Citrix, וכך, עם פרוץ משבר הקורונה, תוך שעות יכולנו להיערך מחדש למצב של עבודה מהבית. כמשק לשעת חירום, חלה עלינו החובה להמשכיות, מעבר לזה אנו באמת נדרשים לספק שירותים מסביב לשעון, ולכן מערכות שליטה ובקרה המאפשרות לנו לקבל מידע מהיר ומדויק הן קריטיות, אנו נעזרים במערכת שו”ב פנימית מהמשוכללות שקיימות, ובמערכת AimBetter של חברת רילטק, המאפשרת זיהוי ואיתור מקור בעיות ושיפור ביצועי שרת”. מספר איתי

רילטק הצליחו לשפר את הביצועים בצורה דרמטית בכמה אספקטים:

  • שיפור תהליכים שלקחו לנו שעות של תסכול, לתהליכים שעובדים היום חלק.
  • שיפור ביצועים של עבודת המסופונים מול השרת, רפליקציות וגיבויים.
  • איתור מהיר בעת קושי להתחברות לאפליקציית סיטריקס שעזר לפתור את התקלה. 

כבר מעל עשור שברינקס משתמשת במערכת Priority – וחברת רילטק היא בהחלט הספק שנתן לנו הכי הרבה שקט ברמת בסיס הנתונים. במהלך השנה החולפת הרחבנו את כמות בסיסי הנתונים שרילטק מנתרים לנו, בשל אותן יכולות גבוהות .כסמנכ”ל טכנולוגיות אתה רוצה שקט תפעולי ולהתפנות לדברים חדשים, היופי שרילטק לא רק פותרים בעיות, הם מסייעים לנו להשתפר.

פעמים רבות קיבלנו התראה מהמערכת עוד לפני שהמשתמשים שלנו התלוננו

השירות שאולי הכי חשוב לנו הוא המוקד שיוזם אלינו שיחות ומודיע לנו על תקלה עוד לפני שהמשתמש מרגיש. שירות זה נותן לי בתור סמנכ”ל טכנולוגיות שקט תפעולי וזמן שמתפנה לטובת פיתוח מוצרים חדשים, במקום לבזבז זמן על לפתור תקלות.

רילטק משתמשת במערכת AimBetter שמאפשרת לנו לזהות התנהגות חריגה ולהמליץ על פתרונות. אנשי המקצוע המצוינים של רילטק שולטים במערכת, ונותנים לנו כלים וידע לשיפור העבודה, תוך זמינות מקסימלית. 

בעיניי, זו לא חוכמה לתת מענה שיש לך תקלה (את זה עושה כל חברה), הייחודיות בשירות של רילטק זו העבודה שהם עושים כדי להקדים תרופה לתקלה.

משאית ברינקס
תמונה מאת דוברות ברינקס

ברינקס תמיד שואפת להיות צעד אחד לפני כולם, אנו לא יכולים להישאר מאחורי קידמה טכנולוגית

פעילות ברינקס פרוסה כיום בשישה מרכזיים לוגיסטיים בישראל, מה שמאפשר לנו לספק שירותים מהירים למאות לקוחות מסחריים. מדובר על עשרות אלפי נקודות איסוף, רק כדי לעשות לכם סדר – אנו משנעים באזור המיליארד שקלים מדי יום עסקים. כמובן, הפעילות כפופה להנחיות משטרת ישראל וברינקס העולמית.

אני ממליץ לחברות להתנסות ביכולות הגבוהות של קבוצת רילטק – AimBetter ולהתמקד בפיתוח וקידום העסק, ופחות בחיפוש וטיפול של תקלות”.